Produktion

“Rühne Webshop” Koncept

Firmaet skal have ny hjemmeside, det har de faktisk skulle i lang tid, og det var min første opgave da jeg startede, at håndtere det, og nu er der snart gået et år, ups.

Men efter en lang pause med andre opgaver, er jeg igen gået i gang med hjemmesiden, og efter en hel del frem og tilbage, er vi nået frem til i firmaet, at i stedet for at have både en webshop og en hjemmeside, skal vi bare have en webshop, og integrere funktionerne fra hjemmesiden i webshoppen.

Som jeg har gjort mange gange før da jeg kiggede på hjemmesiden, startede jeg med et par sketches, for at få tankerne igang.

Udfordringen var at beskrive de mange tryk metoder, og medietyper vi har på en måde der er overskuelig for kunden, så jeg har gentænkt vores produkt kategorier, så man både for en beskrivelse af produktet, men også de trykmetoder vi tilbyder til produktet, så man har “pros & cons” før man bestiller.

Halvejs igennem et par sketches havde jeg en klar ide, så jeg åbnede illustrator og prøvede den af.

Det her er resultatet.

forside-01indhold-01

Næste skridt er, at prøve at integrere så mange af mine ideer som muligt i et webshop format, men det er et længere projekt.

Leave a Reply

